Release 1/10 - Sveriges första opartiska kunskapsbank och leverantörsbank i arbetet mot framtidens kontor.

COVID- 19 anpassad release av arbetsplatsenifokus.se - 1/10

Ibland behöver vi lyfta blicken från oss själva och lyssna på signaler. Lyssna och ha modet att släppa prestigen. Släppa rädsla till hur saker skall uppfattas och göra det som känns rätt hela vägen in i hjärtat.

Vi fick tydliga signaler från flera av våra leverantörer på arbetsplatsenifokus.se om att de kände en stress över att få fram sina kunskapsinlägg/content i tid till 14/8 inför en release 1/9.

Orsakerna var solklara. Permitteringar av medarbetare i COVID-19, extremt mycket inför semestern och direkt efter semestern i augusti. När vi fördjupade oss med en rak fråga om hur de övriga leverantörerna upplevde var det övervägande likadant.

Vi kände att vi måste göra något då vår starka tro är att det är viktigt att dem vi har omkring oss skall mår bra. Det gör oss starka tillsammans.

Dessutom är det viktigt för oss:

• Att hålla kvalitet
  • Att ha en snygg release med kvalité
  • Att kunna bidra till välmående leverantörer

Samtidigt var vårt releasedatum viktigt.

Vi ställde frågan om vad det skulle betyda för våra leverantörer om vi flyttade fram releasen några veckor och reaktionerna innebar en oerhörd lättnad för 99 % av leverantörerna. Dessutom uppskattas det att vi fokuserar på kvalitet.

Vi utvärderade svaren och gjorde en riskanalys. Det fanns flera utmaningar för oss men alla andra värden som vi vill stå för slog de resonemangen

Vi bestämde oss för att flytta fram releasen. Det var en skön känsla att kunna möta våra leverantörer och att han modet Att lyssna inåt och göra det som känns rätt i hjärtat och magen.

Vi vill släppa plattformen med hög kvalitet och ostressade leverantörer mer än något annat.

Så nu ser vi alla fram emot release 1/10.

arbetsplatsenifokus.se är den första plattformen som samlar kompetenta experter och leverantörer på en och samma plattform i arbetet mot framtidens kontor. Vi lyfter branschen i sin helhet och vi har samlat bredden av kunskap på en och samma plats genom kompetenta leverantörer. Här kan läsaren aktivt finna kunskap och samtidigt söka leverantörer på en opartisk samlingsplats.