Simmons Ljusstudio- Hampus Simmons ackrediterad Svensk Ljusdesigner LD

Simmons ljusstudio - Hampus Simmons sprider kunskap på arbetsplatsenifokus.se

Lysande Simmons ljusstudio med Hampus Simmons i spetsen sprider kunskap om allt inom ljus, belysning och ljusdesign.

Simmons Ljusstudio har smygstartat på arbetsplatsenifokus.se under våren. Simmons arbetar i tidiga konceptuella arbeten. I de tekniska utmaningarna att färdigställa en ljusmiljö eller produkt. Simmons genomför både interiöra och exteriöra belysningsprojekt. Hampus Simmons är ackrediterad Svensk Ljusdesigner LD och det skapar nytta i dialogen och processen för den upplevda och funktionella miljön. I hans belysningskoncept, teknikorienterade projekt har han fokus på energieffektivitet och kravställning vid upphandling av belysningssystem. Han utmanar både sig själv och branschen kring ljusdesignerns roll i byggprocessen. Hampus Simmons har lång erfarenhet av ljus och belysning för såväl offentlig miljö, kontor, konst, industri och hotell.

Gå in i Simmons kunskapsprofil där du hittar tänkvärda kunskapsinlägg.

Varmt välkommen hälsar arbetsplatsenifokus.se

arbetsplatsenifokus.se är den första och största opartiska plattformen i arbetet mot framtidens ARBETSPLATS, ARBETSLIV & ARBETSSÄTT. Vårt fokus är att kunskapshöja Sverige genom samlad kunskap och  kompetenta experter, forskare och leverantörer på en och samma plattform. Att lyfta branschen i sin helhet. Vi har samlat bredden av kunskap på en och samma plats. Här kan läsaren aktivt finna kunskap och samtidigt söka leverantörer på en opartisk samlingsplats.