Vocean medarbetare

Vocean sprider kunskap på arbetsplatsenifokus.se

Samskapande unika Vocean sprider kunskap kring effektivt samskapande mot Verksamhetsutveckling, Verksamhetsplanering, Innovationsprocesser och Konceptutveckling.

Vocean är en strategisk plattform för innovation som möjliggör snabba och informerade beslut med hög grad av involvering. Genom att samla, samskapa, samförstå och nyskapa främjas inkludering och mångfald. Via Vocean samlar man in och samskapar kring idéer, skapar ömsesidig förståelse och granskar resultat tillsammans. Individer får möjlighet att möta utmaningar tillsammans och driva innovation. Vocean ger också rapporter som underlag för beslutsfattande. Mätbara och konkurrenskraftiga resultat för organisationen. Tusentals individer kan bidra och addera värde till en aktivitet oavsett tid och plats. Vocean används från idé till genomförande.

Deras kunskapsprofil publicerades idag.

Inom kort kommer deras kunskapsinlägg. Bland annat kommer du hitta ett av dem i utskicket "Teknik, digitalisering och AI "- 12/6- Håll utkik!

arbetsplatsenifokus.se är den första och största opartiska plattformen i arbetet mot framtidens ARBETSPLATS, ARBETSLIV & ARBETSSÄTT. Vårt fokus är att kunskapshöja Sverige genom samlad kunskap och  kompetenta experter, forskare och leverantörer på en och samma plattform. Att lyfta branschen i sin helhet. Vi har samlat bredden av kunskap på en och samma plats. Här kan läsaren aktivt finna kunskap och samtidigt söka leverantörer på en opartisk samlingsplats.