Arch of Scandinavia på andra sidan Atlanten...

När vi väl landat, precis så sena att vi missade anslutningsflyget, tog vi en Uber upp till Orlando från Fort Lauderdale. Chauffören var lika trevlig som alltid, och pratade non stop om Sveriges chanser i fotbolls VM, detta till trots att jag sov sedan en timme tillbaka. Orlando dag 1 skulle tillbringas på Erchonias huvudkontor, känna historiens vingslag, se produktionen. Vi blev faktiskt imponerade över hur effektivt allt sköttes, de har trots allt nyligen flyttat hela produktionen ner till Florida. På väggarna hängde otaliga patent, FDA blandat med idrottsstjärnor och artister som Jon Bon Jovi, som under sin karriär använt Erchonias låg energi laser för att kunna prestera på topp.

När det var dags för föreläsningar i två dagar, var det forskare och doktorer som Md Jackson, Dan Murray, Trevor Barry, Robert Sullivan, Lara, mfl. Det var inte annat än att man satt och log, detta är vad vi gör, detta är det paradigmskifte som vi är en del av att genomföra.

Fokus var hjärnan och nervsystem, autism, alzheimer och parkinson. Samtliga sjukdomar riskerar att välta det amerikanska sjukvårdssystemet, sannolikt samma i Sverige... Efter att ha sett forskningen, tagit del av fMRI, så konstaterar vi att fotonenergi är framtiden, att kosten är extremt viktig, och att vi är på en farlig väg med det levnadssätt vi har idag. Jag använder laser på min hjärna varje morgon, alltid, förebygger demens och alzheimer.

Vi är fortfarande en vecka senare väldigt tacksamma för att fått möjligheten att bygga det vi bygger. Det tar sin tid, sjukvården är en trög organism, men vi vet att det vi gör idag kommer att ligga till grund för den behandling som mina barn kommer att erbjudas om 10 år. Allt annat är omöjligt.

Vi fick ett par dagar ledigt innan vår Dreamliner tog oss tillbaka till Sverige, ett Sverige som bjöd på samma väder som i Florida. Vi vill tillbaka, vi vill förändra, förbättra, gå publikt med de enorma resultat vi har på våra egna klienter uppe på vår klinik i Falun, men fram tills dess får vi nöja oss med att stå på scenen på Biohacker World Summit i Stockholm på Fredag. Välkommen