Åre Business Forum och Nordea i nytt samarbete för att bli Nordens Davos

Åre Business Forum och Nordea i nytt samarbete för att bli Nordens Davos

Visionen för Åre Business Forum är att bli ”Nordens motsvarighet till Davos” med inriktning på business. För att fortsätta utvecklingen av Sveriges bästa affärs- och investerarforum har vi nu utökat samarbetet med Nordea som går in som ny Presentation Partner tillsammans med Diös och Skistar.

- Åre Business Forum är ett mycket spännande arrangemang som vi är glada att få vara en del av. Vi ser att detta är en värdefull möjlighet för oss att bidra till diskussionerna under forumet men också för att kunna träffa kunder och partners på en mycket bra konferens, säger Tomas Björklund, Head of Sponsoring & Event Nordea

- Det är en fantastisk möjlighet att få utveckla evenemanget tillsammans med Nordea, nordens största bank, som under senaste veckan också klivit upp som börs-etta. Tillsammans med våra partners fyller vi dagarna med intressant innehåll och aktiviteter som skapar en unik arena för affärer och investeringar, säger Anna Magnusson, projektledare på Åre Business Forum.

Som ny Presentation Partner får Nordea möjligheten att påverka och bidra till utvecklingen av Åre Business Forum, som går av stapeln 29-31 mars 2017, på Copperhill Mountain Lodge.

Klicka här för att se inbjudan till årets evenemang

Löpande uppdateringar i program, anmälan m.m. hittar ni på vår hemsida