Nu kan du anmäla dig till Åre Business Forum 29-31 mars 2017!

Nu kan du anmäla dig till Åre Business Forum 29-31 mars 2017!

Varmt välkommen till arenan för affärer, investeringar och nya kontakter. Här möts några av Sveriges främsta entreprenörer och de mest aktuella bolagen. På plats finns ägare, koncernledningar, viktiga nationella aktörer, de bästa tillväxtbolagen i Norden samt några av våra främsta politiker.

Anmälan kan du göra direkt via denna länk.

Åre Business Forum smygstartar onsdag 29 mars med Connecting Forum - powered by Nordea, Skistar & Diös. Under Connecting Forum har ni möjlighet att boka Audi testdrive och alpin skidåkning.

Torsdag morgon 30 mars öppnar Åre Business Forum officiellt portarna till evenemanget och inleder med bl.a. öppning av Nasdaq-börsen direkt från Åre. Evenemanget har ett fullspäckat schema som pågår fram till fredag eftermiddag 31 mars.

Här kan du se årets inbjudan med program och axplock av talare.

Löpande uppdateringar i program och talare hittar ni bl.a. på vår hemsida och facebook.