Kombinera affärer med skidåkning i världsklass tillsammans med SkiStar under Åre Business Forum!

Under Connecting Forum onsdag 29 mars erbjuds Åre Business Forums deltagare möjlighet att åka skidor tillsammans med SkiStar. I deltagarpasset 29-31 mars ingår även ett 2-dagars skipass och erbjudande om skidhyra exklusivt för evenemangets gäster. Under Åre Business Forum kombineras skidåkning i världsklass med affärer under tre händelserika dagar på Copperhill Mountain Lodge i Åre.

Efter Connecting Forum på onsdagen arrangeras SkiStar Business Opening Dinner och på torsdag morgon 30 mars kommer SkiStars vd Mats Årjes att öppna handeln på Nasdaqbörsen tillsammans med Dagens industris chefredaktör Lotta Edling. Senare samma dag kan ni bl.a. följa SkiStars lag under Åre Dj Battle som tävlar mot team Diös om att vinna publikens ljubel.

SkiStar äger och driver Skandinaviens fem största alpina skidanläggningar: Sälen, Åre och Vemdalen i Sverige, Hemsedal och Trysil i Norge samt St Johann in Tirol i Österrike och Hammarbybacken i Stockholm. SkiStars vision är att skapa minnesvärda vinterupplevelser som den ledande operatören av europeiska alpindestinationer.

Läs mer om SkiStar på www.skistar.se

Anmälan till Åre Business Forum 29-31 mars kan göras direkt via denna bokningslänk.