Unik chans att vinna 100 000 kr - anmäl ditt bolag till Almi Pitch event!

Unik chans att vinna 100 000 kr - anmäl ditt bolag till Almi Pitch event!

Ta chansen att få pitcha inför kapitalstarka investerare och publik på Åre Business Forum den 25-27 mars 2020. Vinnaren i Almi Pitch belönas med 100 000 kronor.

Deltagande bolag får värdeskapande återkoppling på sina pitchar samt möjligheter att nätverka med kunniga och kapitalstarka investerare. Alla deltagande bolag får även pitcha på stora scenen inför samtliga besökare på Åre Business Forum.

Vilka tre bolag som går till final beslutas av en erfaren investerarpanel - som väger in både affärspotential och förmågan att förmedla budskapet i pitchen. Publiken röstar live på plats och väljer slutligen vilket av de tre finalbolagen som vinner Almi Pitch 2020.

Deadline för nominering är den 20e januari 2020.

Här kan du läsa mer om Almi Pitch Event och hur du nominerar ditt bolag.

Program och talare till Åre Business Forum uppdateras löpande på vår hemsida arebusinessforum.se

Klicka här för att komma till anmälan till årets evenemang.