Välkommen till Åre Business Forum 11-13 april 2018

Välkommen till Åre Business Forum 11-13 april 2018

Åre Business Forum är en arena med många spännande möten i en fantastisk miljö på designhotellet Copperhill Mountain Lodge i Åre. Det är Nordens motsvarighet till World Economic Forum i Davos, med fokus på affärer, investeringar och nya kontakter.

Här möts de främsta entreprenörerna och de mest aktuella bolagen. På plats finns ägare, koncernledningar, viktiga nationella aktörer och de bästa tillväxtbolagen i Norden samt några av våra främsta politiker.

Åre Business Forum smygstartar onsdag 11 april med Connecting Forum - powered by Nordea, Skistar och Diös. Under Connecting Forum har ni bl.a. möjlighet att boka Audi-testdrive och alpin skidåkning.

Torsdag morgon 12 april öppnar Åre Business Forum officiellt portarna till evenemanget och inleder med bl.a. öppning av handeln på Nasdaqbörsen. Evenemanget har ett fullspäckat schema och pågår fram till fredag eftermiddag 13 april.

PÅ PROGRAMMET

11 april Connecting Forum - powered by Nordea, Skistar och Diös, Almi Pitch event med Value Creation Forum och Deloittes kvinnliga nätverk.

12 -13 april Lyssna till spännande talare, paneldiskussioner och samtal som kombineras med spontana möten och nätverkande. Bland talarna finns bland andra Annika Winsth, Chefekonom Nordea, Zélia Sakhi, Head of Design - Creative director, Mobiento/Deloitte Digital och Livia Holm, Sverigechef Kry. Vi avrundar evenemanget på fredag eftermiddag med en ekonomiskpolitisk debatt med representanter från samtliga partier. Där medverkar bland andra Per Bolund, Finansmarknads- och konsumentminister, Elisabeth Svantesson, Ekonomiskpolitisk talesperson Moderaterna och Emil Källström, Ekonomiskpolitisk talesperson Centerpartiet.

Årets moderatorer är Anna Ekelund, Nyhetschef Dagens industri och Günther Mårder, vd Företagarna.

Program och talare uppdateras löpande på arebusinessforum.se

Klicka här för att komma direkt till anmälan för deltagarpass och boende.

Här kan du se årets inbjudan.