Customer Service Coordinator till Areco Metals AB i Malmö

Customer Service Coordinator till Areco Metals AB i Malmö

Vi på Areco Metals AB tror att våra bästa tillgångar som föder framgångar är våra anställdas talanger. Vi söker en serviceinriktad och kommersiellt driven person att vara stöd till våra kunder och våra försäljare.

Areco Metals AB är en av Europas största importörer och lagerhållare av tunnplåt för byggindustrin.Hanterar inköp, distribution och lagerhållning av råmaterial från stålverk i hela världen. Råvarulager för 30 000 ton stål. Vi har en målsättning att nå 1 000 000 000 SEK år 2020.

För att passa in på denna tjänst krävs det att kunna leverera service i världsklass. Flexibilitet är en given förutsättning.

Huvudansvaret är att stötta våra försäljare och kunder som agerar på många marknader runt i och utanför Europa. Arbetsuppgifter är primärt att lägga in-, följa upp- och fakturera order, löpande, frakt- och reklamationshantering, samt svara på diversifierade frågor från våra kunder om material - och leveransstatus.

Om du känner igen dig såhär långt, kan du fortsätta att läsa mer om tjänsten och ansöka här...