​Arrow Electronics säkrar Commercial Aggregator-avtal med Broadcom för Europa

Stockholm, 10 december 2020 – Globala teknikleverantören Arrow Electronics har tillkännagett ett avtal med Broadcom Inc. att bli den första ”Commercial Aggregator” för deras Symantec Enterprise Security-affär i flera europeiska regioner. Avtalet täcker Benelux, DACH, Frankrike, Iberia, Norden och UK&I.

Avtalet täcker support och go-to-market strategier för Symantec’s breda portfölj av säkerhetslösningar efter Broadcoms uppköp av Symantec i slutet av 2019. Inom avtalet kommer Arrow tillhandahålla teknisk support direkt för Broadcom’s commercial enterprise-kunder och stötta kanalen genom att generera nya affärsmöjligheter, driva förnyelser och främja enablement inom Symantec’s partner-community.

“Arrow is well placed to serve a large customer base with security solutions and value-added services within Broadcom’s global cyber security aggregator program, based on our proven track record with Symantec for many years,” säger Alexis Brabant, vice president sales på Arrow’s enterprise computing solutions business i EMEA. “Broadcom is fully committed to the channel, and we are pleased to expand our collaboration with this well-established vendor who serves the industry with a wide range of solutions, and to play a key role in their global network. The commercial aggregator agreement further enriches our solutions offering to our channel customers, helping them to protect their end user’s infrastructures.”

“No business is immune to the ongoing challenges of protecting against the ever-increasing threat landscape, as well as ensuring their regulatory compliance. We are delighted to secure this agreement with Arrow, as we know that our customers are in safe, expert hands, based on Arrow’s long-standing collaboration with Symantec,” säger Apay Obang-Oyway, director of EMEA channel and alliances på Broadcom.

Arrows nära samarbete med Symantec närmar sig 20 år. Arrow har åtagit sig att fortsätta göra betydande investeringar i go-to-market strategier och driva kanalinitiativ. Symantec Endpoint Security och Symantec Email Security Service finns exklusivt via ArrowSphere i EMEA, Arrow's multi-tier cloud marketplace.