Arrow Electronics utsedda till Global Distributor of the Year av Hewlett Packard Enterprise

July 02, 2018 03:56 PM Eastern Daylight Time

CENTENNIAL, Colo.--(BUSINESS WIRE)--Arrow Electronics, Inc. (NYSE:ARW) mottog 2018 års pris som Global Distributor the the Year av Hewlett Packard Enterprise. Priset delades ut på HPE Global Partner Summit i Las Vegas.

“We are excited and honored to receive this award from HPE,” säger Sean Kerins, global president för Arrow ECS. “It is a testament to the strong working relationships that our team has built within both HPE and our solution provider community.”

HPE’s årliga Partner of the Year Awards erkänner utvalda partnerskap som levererar överlägsen service, innovation och excellens och därmed möjliggör för HPE-kunder att omvandla och accelerera sin affär.

Arrow Electronics
Amanda Kelly