Arvid Nilsson lanserar lagersystem för effektiv lagerhållning av fästelement

Arvid Nilsson lanserar lagersystem för effektiv lagerhållning av fästelement

Arvid Nilsson erbjuder nu ett stabilt och anpassningsbart lagersystem för fästelement. Hyllsystemet ger en enklare hantering av fästelement ute i produktion, i verkstad eller i lager. Det säkerställer snabbare och maximal tillgång av fästelement på rätt plats och i rätt tid vid varje tillfälle. Dessutom ger ett lagersystem en tydlig översikt över befintlig lagerbehållning och en effektiv styrning av tillgängligt sortiment av fästelement.

Arvid Nilssons lagersystem är oerhört flexibelt och anpassningsbart. Detta i kombination med en hög belastningskapacitet och låg egenvikt gör systemet unikt.

• Enkelt att montera
  • Yteffektivt
  • Låg vikt och hög belastningskapacitet
  • Tillverkat av galvaniserat stål
  • Enorm flexibilitet
  • Hög slitstyrka och lång livslängd
  • Prisvärt

Arvid Nilsson har säljorganisationer i Sverige, Norge och Danmark där vi erbjuder ett brett sortiment av fästelement för olika branscher som tex kärnkrafts- tillverknings-offshore- och byggindustrin.

Sedan 2008 är vi en del av Würth Group. Vi är totalt 90 anställda i Danmark, Norge, Sverige med huvudkontor i Kungälv, Sverige. Omsättning 2014: 25 MEURO .