Titta in hos Arvid på Nordbygg 2016

Titta in hos Arvid på Nordbygg 2016

Nyfiken på att veta mer om oss, vad vi står för och varför Arvid Nilsson är en samarbetspartner som gör skillnad? Välkommen att titta in hos oss, vi finns i monter B11:41.

På årets mässa väljer vi att visa Arvid Nilsson ur ett bredare perspektiv, vårt omfattande produktsortiment har många av våra besökare redan stiftat bekantskap med. Kom in och upptäck Arvids värld, se vad som engagerar oss!

Vi är mycket stolta över vår grundare Arvid Nilsson. Han grundade och byggde upp ett företag baserat på lika mycket hjärta som hjärna. Idag är det en självklarhet för oss att fortsätta i Arvids fotspår. Vi bjuder in dig att ta del av vår värld och dela vårt engagemang. Ett besök i vår monter föklarar hur. Välkommen!

Arvid Nilsson har säljorganisationer i Sverige, Norge och Danmark där vi erbjuder ett brett sortiment av fästelement för olika branscher som tex kärnkrafts- tillverknings-offshore- och byggindustrin.

Sedan 2008 är vi en del av Würth Group. Vi är totalt 90 anställda i Danmark, Norge, Sverige med huvudkontor i Kungälv, Sverige. Omsättning 2014: 25 MEURO .