Arvid Nordquist lancerer sin professionelle kaffeportefølje i Danmark

Arvid Nordquist lancerer sin professionelle kaffeportefølje i Danmark

Arvid Nordquist Kafferosteri er stolte af at kunne annoncere lanceringen af sin professionelle kaffeportefølje på det danske marked via Selecta.

Med sin fremtrædende position på det svenske kaffemarked er Arvid Nordquist klar til at komme ind i Danmark. Denne satsning markerer et spændende skridt i ekspansionen til også at tilbyde kaffe af høj kvalitet til kunder i out-of-home-sektoren i Danmark.

Vi er glade og stolte over at kunne tilbyde vores sortiment af 100% bæredygtig certificeret kaffe til vores danske kunder gennem Selecta. Vores ekspertise inden for kaffeindustrien vil garantere en unik oplevelse for kaffeelskere i Danmark," siger Ina Bråsäter, Nordic Channel Marketing Manager Arvid Nordquist

Al vores kaffe kommer fra bæredygtigt certificerede kaffebønder, der garanterer dyrkning med omtanke for mennesker og miljø. Kaffebønnerne er nøje udvalgt af vores indkøbere, så de matcher vores kvalitetskrav," fortsætter Ina Bråsäter, Nordic Channel Marketing Manager Arvid Nordquist

Danmark, der er kendt for sin kærlighed til kaffe og høje kvalitetsstandarder, er en naturlig destination for Arvid Nordquist, hvis fokus altid er på smag og høje kvalitetsstandarder.

”Vi ser en stigende efterspørgsel på bæredygtige løsninger og med tilføjelsen af Arvid Nordquist, har vi nu muligheden for ikke kun at tilbyde bæredygtighed på et højt niveau som tidligere, men også tilbyde forskellige, bæredygtige løsninger, der er tilpasset den enkelte industri, virksomheden befinder sig i eller de specifikke bæredygtige mål, som virksomheden prioriterer højest. Jeg er sikker på, at det bliver et fantastisk samarbejde.” – siger @jonas Lilleskov, Administrerende Direktør, Selecta Danmark

Arvid Nordquist Profesinell

Arvid Nordquists salgskanal Out of Home henvender sig til virksomheder inden for restauranter og caféer, Vending, Office Supply, Industry, Travel & Retail. Vores partnere er detailhandlere og grossister i disse kanaler – partnere, hvor vi arbejder tæt sammen og udvikler forretningen sammen.

Arvid Nordquist kaffe

Al vores kaffe kommer fra bæredygtigt certificerede kaffebønder, der garanterer dyrkning med omtanke for mennesker og miljø. Vores risteri er miljøcertificeret i henhold til ISO 14001, hvilket betyder, at vi løbende arbejder på at reducere vores miljøpåvirkning og har eksterne auditører, der verificerer vores arbejde. Derudover kompenserer vi for den indvirkning, der stadig er tilbage.

• 100% arabica bønner

• 100% bæredygtigt certificeret

• 100% plantebaseret emballage baseret på finsk tallolie via ISCC-certificeret massebalanceløsning

• 100% klimakompenseret

• Fossilfrit risteri

Selecta Danmark

Selecta Group har siden 1957 haft hovedkontor i Schweiz og er Europas førende rutebaserede, selvbetjeningsudbyder, der tilbyder kaffe af høj kvalitet og innovative færdigret-løsninger på arbejdspladsen og i det offentlige rum. Hver dag serverer vi førsteklasses kaffe og drikkevarer, snacks og friske måltider til mere end 10 millioner mennesker i 16 lande i hele Europa gennem salgstjenester og løsninger til virksomheder i alle forretningssegmenter. Med en årlig omsætning på 1,2 mia. euro skylder vi vores succes til ca. 6.500 højtuddannede, dedikerede og passionerede Selecta-medarbejdere, der har forpligtet sig til at skabe millioner af glædesøjeblikke for vores kunder og deres forbrugere hver dag! Bæredygtighed er en integreret del af den måde, vi driver forretning på, med fokus på de nøgleområder, hvor vi kan gøre en positiv forskel.

Kontakt Arvid Nordquist

Ina Bråsäter, Nordic Channel Marketing Manager Arvid Nordquist
073 944 16 98, ina.brasater@arvidnordquist.se

Arvid Nordquist kaffe rostas fossilfritt i det egna rosteriet i Solna och består alltid av 100% Arabicabönor som dessutom är 100% hållbart certifierade med hänsyn till människa och miljö, allt för bästa smakupplevelse. Arvid Nordquist har en målsättning att minska miljöpåverkan i hela värdekedjan, för den påverkan som trots allt återstår klimatkompenserar företaget till 100 % genom trädplantering i kaffeodlande länder. Läs mer på www.arvidnordquist.se