Åhus köpcenter expanderar och får fler butiker

– Jag är väldigt glad över den planerade utvecklingen. Vi kommer stärka kunderbjudandet med Systembolaget som granne och med den övriga planerande hyresgästmixen är jag övertygad om att vi kommer att kunna erbjuda alla som bor i Åhus mycket god service och ett brett utbud säger Staffan Andersson, ICA-handlare.

– Vi är stolta över att få utveckla Åhus köpcenter tillsammans med befintliga och nya hyresgäster. Vi förhandlar just nu med ett flertal starka intressenter och räknar med att inom kort kunna offentliggöra dessa. Arwidsro skapar även en bestående trivsam handelsmiljö här, vilket vi hoppas ska bidra till en positiv upplevelse för såväl Åhusbor som tillfälliga besökare, säger Peter Zonabend, VD Arwidsro.

• ica kvantum
  • fastighetsutveckling
  • åhus
  • arwidsro

Arwidsro bygger livsmiljöer som ska ha långsiktig kvalitet och få människor att må bra. VI SKAPAR BESTÅENDE LIVSMILJÖER. Det är att leva som vi lär, från då till nu och in i den framtid som vi värnar om.

Vi utvecklar fastigheter som skapar en helhet. Vi vågar utmana konsensus, se helheten och drivs av att ta fastighetsutveckling till nästa steg. Drivna av vår inre kompass förverkligar vi våra idéer och visioner.

Peter Zonabend

Presskontakt VD 070 496 32 78