ASSA lanserar det snabba, enkla och säkra nyckelskåpet Traka21

ASSA lanserar det snabba, enkla och säkra nyckelskåpet Traka21

Det är lätt hänt att företagets gemensamma nycklar försvinner i den dagliga hanteringen.
Inte minst eftersom att det sällan loggas vem som har vilken nyckel och när denna ska återlämnas. Det blir ineffektivt och dyrt i längden.

Med nyckelskåpet Traka21 får små och medelstora företag kontroll på upp till 21 nycklar eller nyckeluppsättningar i en och samma enhet. Det motverkar att nycklar hamnar i händerna på obehöriga personer. Att ha kontroll över företagets gemensamma nycklar skapar trygghet och ger tid över för annat på grund av minskad administration.

För mer information, kontakta Johan Lokind, Produktenhetschef Cylinder ASSA AB johan.lokind@assaabloy.com 08-775 16 58