ASSA lanserar marknadens snabbaste och starkaste motorlås designade för framtidens säkerhetskrav

ASSA lanserar ASSA Motorlås 840C och ASSA Motorlås 850C.

Med marknadens snabbaste hakregel för in- och utlåsning behöver ASSA Motorlås 840C och 850C minimal låstid. Låsen är mycket starka och utformade för dörrar i miljöer med höga krav på säkerhet, prestanda och funktion samt med isoleringskrav för både ljud och klimat.
Låsen är också designade för framtidens säkerhetskrav och möter både kraven för svensk och europeisk standard.

ASSA Motorlås 840C och ASSA Motorlås 850C består av 6 stycken nya låshus, alla med Hi-O™ teknologi, 3 stycken i låsklass 4 och 3 stycken i låsklass 5.

För mer information se vår hemsida www.assa.se