Ny fastighets- och säkerhetschef på ASSA AB

Ny fastighets- och säkerhetschef på ASSA AB

Per Almberg har fr.o.m. 1 juni 2013 utsetts tillfastighets- och säkerhetschef på ASSA AB

Per började på ASSA AB i augusti 2012 och har en bakgrund från Securitas och G4S.

Per kommer att samarbeta med vår nuvarande fastighets- och säkerhetschef Leif Jonsson, som fr o m 1 juni kommer att arbeta deltid i sin befattning. I sin nya befattning rapporterar Per till COO, Scandinavia, Per-Arne Svensson.

Per kommer parallellt att arbeta vidare som segmentssäljare och rapportera till försäljningschef Peter Kazinczy.

Leif Jonsson fortsätter i sin nuvarande roll som ansvarig för fastighetsdriften i Eskilstuna och rapporterar till COO, Scandinavia, Per-Arne Svensson.

Personal/HR