”Det är aldrig för sent att bli rak.” - Dag Ellard, Atlasbalans Växjö

Många svenskar går runt med huvudet på fel ställe, en obalans som leder till dålig hållning och besvär med bl.a. rygg och nackont. I januari provade Dag Ellard Atlasbalans och blev fyra cm längre.

Nu har 73 åringen, som jobbat oavbrutet som sjukgymnast sedan -71, bestämt sig för att öppna upp en egen mottagning i Växjö:

”Det är aldrig för sent att bli rak. Atlasbalans är en häftig behandlingsmetod och ett otroligt enkelt, effektivt sätt för många att bli raka och så mycket bättre.”

FYRA BILDER SÄGER MER ÄN TUSEN ORD

Atlasbalans vill ge kunskap om kroppen på ett enkelt sätt. Vid undersökning hos Atlasbalans tas fyra bilder på kundens balans och hållning.

”Det är häftigt att ge kunden möjlighet att själv se hur hon ser ut” säger Hans Bohlin, VD för Atlasbalans. ”Det är fantastiskt onödigt att inte testa då det faktiskt är väldigt många som går runt med dålig hållning.”

ATLASBALANS ÖPPNAR I VÄXJÖ

Den 13 juli lanseras Atlasbalans Växjö med föreläsning, öppet hus och kostnadsfria undersökningar.

”Det känns riktigt roligt att komma ner till Växjö och hjälpa Dag att komma igång. Helt otroligt med en 73-åring som brinner så mycket för att hjälpa människor.” avslutar Hans som håller föreläsning den 13 juli.

Välkommen på öppet hus:

Fredagen den 13 juli kl 16:00-18:00 (presskonferens 15:30)

Verkstadsgatan 18 Y, 1tr, 352 46 Växjö

Läs gärna mer om Atlasbalans på www.atlasbalans.se

Dag Ellard, Atlasbalans Växjö, - dag.ellard@atlasbalans.se - 070 638 24 40

Hans Bohlin, VD Atlasbalans, - hans.bohlin@atlasbalans.se - 070 776 04 02