Upplev Audi quattro på Åresjön

För nionde året i rad erbjuder Audi kör- och säkerhetsträningar på Åresjöns is under namnet Audi quattro Test Drive Åre.

Alla som besöker Åre under veckorna 7-10 är välkomna att uppleva fördelarna med Audi quattro under riktiga vinterförhållanden. Sedan 2003 genomför Audi provkörningar på plogade banor på Åresjöns is och i år sker körövningarna i Audi A4 Avant 2.0 TFSI som drivs med E85 bränsle. Audi quattro Test Drive leds av professionella instruktörer och under körningen får deltagarna genomföra en rad övningar med målsättningen att göra de till bättre förare på vinterväglag.

Audi quattro Test Drive startade vecka 7 och pågår till och med vecka 10. Under de alpina världscupstävlingarna helgen 25-27 februari finns det även möjlighet att tävla och vinna en helt ny Audi A1.

Boka Audi quattro Test Drive Åre på www.audisverige.com/kampanj/audiare eller genom att ringa 070-276 11 12. Det går också bra att boka plats hos Hanson på Åre Torg.

Audi är en internationell tillverkare av premiumbilar. 2010 såldes 1 092 400 nya Audibilar över hela världen. Audi omsatte under 2009 närmare 30 miljarder euro och hade drygt 58 000 medarbetare. Audi Sverige ingår i Volkswagen Group Sverige AB. Är du journalist och önskar ytterligare information, kontakta: Eva-Maria Elstner, informationschef Audi Sverige, 08-553 865 35 eller 070-766 65 35.