SMS Audio™ och 50 Cent lanserar en ny färgkollektion i begränsad upplaga

SMS Audio, LLC, ett exklusivt varumärke för hörlurar och tillbehör från Curtis ”50 Cent” Jackson, presenterade i dag en spännande nyhet i kollektionen STREET by 50 on ear-hörlurar – en begränsad upplaga med sex helt nya färger. Den nya kollektionen är en efterföljare till den populära lanseringen av nya färger i begränsad upplaga för STREET by 50 over ear-hörlurar. Nya STREET by 50 on ear finns nu i Sverige från 1699,00 SEK i följande glänsande metallicfärger: marinblå, grön, orange, rosa, röd och ljusblå

On ear-hörlurarna STREET by 50 gör det enkelt att lyssna på musik när du är på språng tack vare den vikbara, kompakta designen och avtagbara sladden som sedan kan förvaras i det medföljande hårda fodralet. Med extra mjuka OVALFIT™ -öronkuddar i minnesskum kan du dessutom bekvämt lyssna på musik i timmar. STREET by 50 erbjuder ljud i högsta studiokvalitet, med professionellt kalibrerade 40 mm högtalarelement som låter lyssnaren njuta av musiken precis som den var avsedd
att låta.

”Vi på SMS Audio vill alltid ge våra fans bästa möjlig upplevelse”, säger 50 Cent, CEO på SMS Audio. ”Intresset för vår nya kollektion med färger för STREET by 50 on ear-hörlurarna talar för sig själv – fansen vill ha möjlighet att matcha sina hörlurar med sin personliga stil och vi vill definitivt att de
ska få vad de vill ha”, säger 50 Cent.

musikupplevelsen för alla människor genom att kombinera teknik, funktion och stil för att erbjuda ljud, komfort och mode av allra högsta kvalitet i varje produkt.

SMS Audio-kollektionen ger en ljudupplevelse i professionell studiokvalitet och inkluderar: STREET by 50™ on ear- och over ear-hörlurar, med slad och tillgänglig i olika färger, STREET by 50™ in
ear-hörlurar, STREET by 50™ Wired DJ Pro-hörlurar och SYNC by 50™ trådlösa over ear-hörlurar, som integrerar trådlös teknik från Kleer ® och gör att upp till fyra personer kan lyssna samtidigt från en enda ljudkälla.

Om SMS Audio, LLC:
SMS Audio, LLC är ett exklusivt varumärke för hörlurar och tillbehör som engagerar sig i att förbättra musikupplevelsen för alla människor. SMS Audio kombinerar teknik, funktion och stil för att erbjuda ljud, komfort och mode av allra högsta kvalitet i varje produkt. Läs mer om SMS Audio på www.SMSAudio.com