Autoexperten, tillsammans med United, vinnare av Gyllene Hjulet 2022.

Autoexperten, tillsammans med United, vinnare av Gyllene Hjulet 2022.

Autoexperten, tillsammans med vår byrå United, blev igår vinnare av Gyllene Hjulet 2022, i kategorin Årets digitala interna event, för Verkstadsträffen 2021! Vi är såklart mycket stolta över att vårt interna digitala event blev så bra som det blev. Under pandemin fick vi alla anpassa oss och när vi inte kunde ses fysiskt fick vi tänka om och ur det växte en digital verkstadsträff fram. Att samla alla våra verkstäder digitalt var både utmanande och oerhört givande. Vi är väldigt stolta över slutresultatet.

Vi vann med motiveringen:
"Att med humor och allvar kunna nå ut med företagets budskap och öka lojaliteten bland medarbetarna digitalt till en publik - som normalt sett älskar att umgås- är en bedrift. Att dessutom skapa en snygg, relevant och, för målgruppen, passande inramning och budskap med en förhållandevis låg budget gör detta till en självklar vinnare."

Vi vill passa på att tacka alla medarbetare som gjorde det möjligt och ett extra stort tack till alla våra verkstäder, utan dem finns vi inte.