Autoexperten i Mora tar ny form med flytt

Autoexperten i Mora tar ny form med flytt

Autoexperten i Mora flyttar sin butik till en ny och mer expansiv lokal för att fortsätta erbjuda kvalitativa produkter och en förstklassig kundupplevelse.

Den nya adressen på Vasagatan 1 kommer att vara en plattform för att ytterligare förbättra och utöka butikens sortiment och service samt representera som en viktig milstolpe i Autoexpertens tillväxtstrategi på orten. Med större utrymme och förbättrade faciliteter kommer butiken att kunna erbjuda en ännu bredare upplevelse för sina kunder.

- Vi på Autoexperten i Mora ser denna flytt som en möjlighet att stärka och förstärka relationerna med våra kunder. Genom en ännu bättre tillgång till våra kunder med våra produkter och tjänster. Vår hängivenhet att skapa en inspirerande och personlig kundmiljö kommer självklart att förbli kärnan i vår verksamhet, säger Anders Israelsson, Platschef på Autoexperten i Mora.

Den nya lokalen på Vasagatan 1 markerar en fortsatt satsning på att vara en central del av det lokala samhället och erbjuda en plats som uppfyller och överträffar förväntningarna hos dem som besöker butiken.

Personalen i Mora är övertygade om att denna flytt kommer att stärka deras position på orten och ser fram emot att välkomna både befintliga och nya kunder till den nya butikslokalen för att dela denna nya fas med dem. Butiken öppnar på den nya adressen den 11:e december.