Autoexperten i Linköping får ny lokal i Ullstämma

Autoexperten i Linköping får ny lokal i Ullstämma

Den fjärde mars kommer dörrarna att öppnas för vår butik i Linköping på en ny adress. Den nya lokalen är strategiskt belägen för att bättre möta den efterfrågan våra kunder ställer på oss och för vår butik i Linköping att bli en ännu mer central del av fordonsbranschen i staden.

Den nya adressen för Autoexperten-butiken i Linköping är Fjärrvärmevägen 1 i Ullstämma, Linköping. Den uppdaterade lokalen erbjuder en förbättrad och mer tillgänglig plats för våra kunder att få den professionella service och support som de förväntar sig och är vana vid.

- Vi är glada över att kunna erbjuda våra kunder en bättre och mer tillgänglig plats för att kunna möta deras behov. Den nya lokalen ger oss möjlighet att fortsätta leverera den höga standard av service och kundvård som våra kunder förväntar sig från Autoexperten, säger Linda Gabrielsson. Operativ Chef på Autoexperten.

Gabrielsson tillade: "Lokalens strategiska placering ger oss möjlighet att bättre betjäna våra kunder i Linköping och närliggande områden. Vi är övertygade om att denna flytt kommer att gynna både våra kunder och vår verksamhet genom att erbjuda en förbättrad upplevelse för alla som väljer att lita på Autoexperten när det kommer till vår expertis kring att få bilar att leva längre!"

Under fredagen den första mars kommer butiken att hålla stängt på den nuvarande adressen Industrigatan 11 till förmån för flytten till Ullstämma.