Ett nytt kapitel inleds för Autoexperten i Täby

Ett nytt kapitel inleds för Autoexperten i Täby

Autoexperten i Täby har etablerat sig som om en pålitlig och omtyckt butik för sina kunder. Nu kan vi meddela vår spännande plan om att butiken kommer att flytta till en ny adress där de kommer att fortsätta leverera enastående produkter och service till sina kunder.

Den nya adressen Hantverkarvägen 11 i Arninge, Täby, markerar ett betydande framstegssteg för Autoexperten i Täby och butikens engagemang för att erbjuda en ännu bättre kundupplevelse. Med större utrymme och modernare faciliteter strävar butiken efter att skapa en mer inbjudande atmosfär och tillhandahålla ett bredare sortiment av kvalitetsprodukter.

- Vi i Täbybutiken har alltid strävat efter att inte bara erbjuda produkter och reservdelar av högsta kvalitet utan också en så bra service som möjligt ut mot våra kunder. Vår flytt till den nya adressen är ännu ett steg framåt i vår vision och mission, att få bilar att leva längre och hålla den högsta av service för våra kunder, säger Sten Lindström. Platschef, Autoexperten i Täby.

Sten Lindström tillsammans med personalen i Täbybutiken ser fram emot att välkomna såväl gamla som nya kunder till den nya butiken och även fortsätta att erbjuda högkvalitativa produkter, reservdelar och service som kännetecknat butiken under många år på den tidigare adressen på Enhagsvägen.