​Nokas och Parkering Malmö tecknar ramavtal

​Nokas och Parkering Malmö tecknar ramavtal

Parkering Malmö äger tio parkeringshus och ansvarar för fler än 40 000 parkeringsplatser åt olika fastighetsägare i Malmö. Det tvååriga ramavtalet innebär att Nokas tillhandahåller service och underhåll av lås- och passagesystem i Parkering Malmös anläggningar. Avtalet omfattar även nyinstallation av passagesystem.

Malmö Kommun Parkerings AB (Parkering Malmö) är ett fullserviceföretag inom parkering som bland annat sköter besöks- och långtidsparkering och evenemangsparkering.

– Vi är glada över att vi erhållit uppdraget att stödja och utveckla Parkering Malmös parkeringsanläggningar. Vi är mycket nöjda med att få bidra till att skapa trygga och säkra parkeringsplatser för bilister i Malmö, säger Jonas Gregor, försäljning Syd, Nokas Teknik.

Jonas Gregor, försäljning Syd, Nokas Teknik, tel 040-619 57 64, e-post jonas.gregor@nokas.com