​Rusta tecknar avtal med Nokas gällande kontanthanteringstjänster

​Rusta tecknar avtal med Nokas gällande kontanthanteringstjänster

Rusta tecknar ett mångårigt avtal med Nokas gällande automatiserad hantering av kontanter i alla sina butiker i Sverige.

– Vi är väldigt glada över att Rusta väljer en av våra automatiserade tjänster för att möta sina framtida behov inom kontanthanteringen. Dessutom ger det en positiv effekt på vår miljö eftersom det innebär färre transporter, säger Thomas Ohlsson, sälj- och marknadsdirektör på Nokas Värdehantering, och fortsätter:

– På Nokas arbetar vi kontinuerligt med att ta fram produkter och tjänster som gör det enkelt och effektivt att hantera kontanter. Vi tycker att butiker ska fokusera på att driva butik, möta kunder och sälja sina varor. Kontanthantering får inte vara besvärligt eller tidsödande utan ska helt enkelt bara fungera.

Thomas Ohlsson, sälj- och marknadsdirektör, Nokas Värdehantering, tel 073-600 95 59, e-post thomas.ohlsson@nokas.com