En smakfull färguppdatering - BabyBjörns lilla haklapp lanseras i den populära färgen grå

Nyhet -

Mindre kladd och roligare familjemåltider med matchande haklappar för stor och liten. Nu lanseras BabyBjörns lilla haklapp i den populära färgen grå. Den mindre haklappen passar bäst vid 4 – 10 månaders ålder och den större haklappen kan användas från cirka 4 månaders ålder.

Haklappssetet är perfekt för småbarnsfamiljen, där syskonen kan få matchande haklappar i två olika storlekar. Det är också ett bra set att ha till hemma när barnet växer och behöver en större haklapp.

Haklapparna har en mjuk och skön halslinning som inte skaver och rymliga spillfickor som fångar upp det mesta av maten som inte hamnar i munnen. Haklapparna är gjorda i ett vattenavstötande material som hindrar kladd och vätska från att tränga igenom och hamna på kläderna. Haklapparna tål maskindisk.

Alla BabyBjörns köksprodukter uppfyller gällande säkerhetskrav för plast både i Europa och USA. Det betyder att plasten löpande genomgår stränga tester för bisfenol A (BPA) och hälsofarliga ämnen, och att den är livsmedelgodkänd.