BabyBjörn lanserar Bärsele Harmony i nya färger

BabyBjörn lanserar Bärsele Harmony i nya färger

Det svenska familjeföretaget BabyBjörn lanserar sin populära Bärsele Harmony i tre nya färger. Den nya färgkollektionen kommer att finnas tillgänglig från och med idag och är här för att stanna.

BabyBjörns befintliga sortiment av Bärsele Harmony kommer att kompletteras med tre nya färger – en elegant nyans av svart, en fin gammelrosa och en vacker gräddvit.

BabyBjörn Bärsele Harmony är en bekväm och ergonomisk bärsele med flera bärpositioner och lång användningstid, från nyfödd till tre år. Den har fyra bärpositioner inklusive ryggbärande. Bärsele Harmony är gjord i 3D-mesh, ett supermjukt, stadigt och luftigt tyg som formar sig efter barnet och är behagligt svalt för den som bär. Den har även supermjuka 3D-jerseydetaljer.

BabyBjörn AB är ett svenskägt familjeföretag som utvecklar, marknadsför och distribuerar innovativa produkter för barn upp till tre år. Omsättningen för 2020 uppgick till 950 miljoner svenska kronor. 95 procent av försäljningen gick på export till 50 olika länder. Företaget grundades 1961 och har i dag runt 150 medarbetare. Mer info hittar du på www.babybjorn.se