Babysitter Bliss i Ljusbeige  En mild, sandig och neutral beige nyans som passar in i alla miljöer.
Babysitter Bliss i Ljusbeige En mild, sandig och neutral beige nyans som passar in i alla miljöer.

BabyBjörns nya färgsläpp

Det svenska familjeföretaget BabyBjörn kommer med två nya färger till sina populära 3D-jerseyprodukter för nyfödda.

BabyBjörns mest älskade produkter för nyfödda, Bärsele Mini och Babysitter Bliss, kommer den 14 september att finnas även i ljusbeige och ljusrosa. De två nya färgerna kommer i tyget 3D Jersey, BabyBjörns mjukaste och mest sammetslena material. De nya färgerna läggs till på grund av att BabyBjörn ser en stor efterfrågan på neutrala färger från sina kunder.

BabyBjörn Babysitter Bliss är en lätt babysitter som är enkel att flytta runt och ta med sig – en mysig plats där ditt barn kan leka nära dig. Barnets egna rörelser skapar en naturlig gungning, så det behövs inga batterier. När barnet växer och lär sig att kontrollera gungningen blir babysittern ännu roligare och stimulerar barnets balans och motorik.

BabyBjörn Bärsele Mini är en liten och lättanvänd bärsele för nyfödda och upp till 1 år. Den är snabb och enkel att ta på och av och har två positioner för magbärande.

BabyBjörn AB är ett svenskägt familjeföretag som utvecklar, marknadsför och distribuerar innovativa produkter för barn upp till tre år. Omsättningen för 2020 uppgick till 950 miljoner svenska kronor. 95 procent av försäljningen gick på export till 50 olika länder. Företaget grundades 1961 och har i dag runt 150 medarbetare. Mer info hittar du på www.babybjorn.se