Ju-Ju-Be | Skötväskor för PAPPOR hos Babyfrog.se

Har du letat efter en skötväska i lite mer maskulin modell? Här är de!

Skötväskorna "BeHip" och "BeAll" från Ju-Ju-Be passar precis lika bra för en man som för en kvinna!

Materialen är noga utvalda, inga detaljer i plast eller kardborreband som går sönder eller slits ut.

Funktionen är genomtänkt, produkterna är lätta att rengöra, det är ljus insida för att det ska vara lätt att hitta i väskan, särskilt fack för skötbädden på baksidan med små öppningar i hörnen så att man kan borsta ut smulor. Väskorna har utdragbar nyckelrem, smarta magnetlås för enkel öppning och stängning samt mycket mer för att underlätta för småbarnsföräldern!

De fungerar lika bra efter bebistiden!

Pris hos Babyfrog.se
BeHip 795 kr
BeAll 1195 kr

• Kläder

• baby & barn
  • babyfrog.se
  • barn
  • barnbutik
  • barnprodukter
  • barnrum
  • barnrumsinredning
  • heminredning
  • skötväskor
  • ju-ju-be

Babyfrog.se erbjuder ett stort unikt sortiment av kvalitetsprodukter till små barn och föräldrar, snabba leveranser, trygga betalsätt och en härlig shoppingupplevelse. I vår barnbutik hittar du barnrumsinredning, leksaker, väggdekor och barntapeter, barnkläder, babykläder, doppresenter och kalaspresenter, skötväskor och en mägnd praktiska produkter till små barn, gravida och föräldrar. Alla produkter är speciellt utvalda för sin design, kvalitet och funktion.

Babyfrog.se ägs och drivs av Dina butiker Sverige AB som är ett privatägt bolag. Vi har flerårig erfarenhet av att driva butiker på nätet. Vi strävar efter att samla det bästa av det mesta och skapar ett eget unikt sortiment med hög kvalitet.

Välkommen till Babyfrog.se ››

Olga & Bernt Blomberg