Ny wallstickers-kollektion från w:form!

Den nya wallstickers-kollektionen från w:form består av bokstäver, figurer, fordon och hjul som säljs var för sig. Det finns 8 olika färger och oändligt många kombinationer. Den rena designen och möjligheten att själv kombinera gör att det passar både barn och vuxna! Väggklistermärkena finns i följande färger:

• Mint
  • Turkos
  • Ljusgrå
  • Mörkgrå
  • Rosa
  • Ceriserosa
  • Gul
  • Orange
Priser: från 50 kr upp till 200 kr, beroende på storlek (minsta 6 cm, största 40 cm)

• Kläder

• barnrumsinredning
  • barnrum
  • barnbutik
  • väggdekor
  • babyfrog.se
  • barn
  • barnprodukter
  • heminredning
  • baby & barn

Babyfrog.se erbjuder ett stort unikt sortiment av kvalitetsprodukter till små barn och föräldrar, snabba leveranser, trygga betalsätt och en härlig shoppingupplevelse. I vår barnbutik hittar du barnrumsinredning, barnvagnar, leksaker, väggdekor och barntapeter, barnkläder, babykläder, doppresenter och kalaspresenter, skötväskor och en mänd praktiska produkter till små barn, gravida och föräldrar. Alla produkter är speciellt utvalda för sin design, kvalitet och funktion.

Babyfrog.se ägs och drivs av Dina butiker Sverige AB som är ett privatägt bolag. Vi har flerårig erfarenhet av att driva butiker på nätet. Vi strävar efter att samla det bästa av det mesta och skapar ett eget unikt sortiment med hög kvalitet.

Välkommen till Babyfrog.se ››

Olga & Bernt Blomberg