Pumpstation för dränvatten

Vet du att BAGA Water Technology har ett brett produktprogram för pumpstationer som både håller hög kvalitet och är funktionssäkra? Det finns en rad olika modeller i standardutförande eller kundanpassade, helt färdiga för anslutning. En av våra stationer för att hantera dräneringsvatten heter BAGA Drän 60.

BAGA Water Technology AB tillhandahåller pumpstationer som är avsedda för avlopp, tryckavlopp och dagvatten, det vill säga de har flera användningsområden! Pumpstationerna tillverkas i glasfiber och levereras inklusive automatik och pumpar.

Fördelar

• BAGA Drän 60 är hela 600 mm, vilket innebär färre antal start-och-stopp jämfört med mindre stationer – vilket gör att pumpen mår bättre!
  • De är enkla att installera, med en fläns i botten.
  • Levereras med oborrat inlopp och höjden är justeringsbar då den går att kapa.

– Vi har mer än 30 års erfarenhet av pumpstationer. Vi vet vad som gäller för att kunna bygga bekymmersfritt för användarna. Därtill ger vårt standardsortiment på lager snabba leveranser, säger Reimer Rexmyr, försäljningschef på BAGA Water Technology.

Vill du veta mer om våra pumpstationer? Läs mer på vår hemsida: baga.se, välj ladda hem broschyr för pumpstationer eller kontakta reimer.rexmyr@baga.se eller info@baga.se

Text & illustration: BAGA Water Technology AB.

För ytterligare information: kontakta katarina.ketzenius@baga.se

• Anläggningsindustri

• snabba leveranser
  • glasfiber
  • baga drän 60
  • pumpstationer
  • pumpar
  • vattenrening
  • hälsosamt vatten
  • baga water technology
  • baga
  • avlopp

BAGA erbjuder lösningar för rening av avlopps- och hushållsvatten. Vi har stor erfarenhet och kunskap om hur avloppsanläggningar fungerar. BAGA ett tryggt val för en säker funktion!

Katarina Ketzénius

Presskontakt Senior Marketing Executive Sverige +46 (0)734 17 17 50 kingspan.se/baga