Barebells tilføjer en ny produktkategori – Fast Food

Barebells tilføjer en ny produktkategori – Fast Food

Barebells nye produktkategori tilbyder friske, fyldige, og proteinrige drikkemåltider. Drikkemåltiderne er at finde i smagsvarianterne chokolade, vanilje og jordbær, og kombinerer de tre vigtige elementer af smag, fyldighed og bekvemmelighed. Helt uden tilsat sukker.

Barebells Fast Food er alt hvad du kender og elsker ved Barebells – og endnu mere til. Flaskerne er pakket med protein, kulhydrater, fedt, fiber, samt et væld af vitaminer og mineraler – og er uden tilsat sukker.

Barebells Fast Food tilbyder et større og næringsrigere alternativ til Barebells allerede populære proteinshakes og gør det nemt at holde sig på sporet på de stressende dage. Om det er hjemme, på kontoret, eller på farten, er Barebells Fast Food et nemt og lækkert alternativ til morgenmaden, frokosten eller aftensmaden.

Fast Food. Just Better.

Produktdetaljer

Barebells FOOD serveres bedst kold og opbevares dermed på køl. Kunderne vil finde Fast Food blandt andre hurtige, ready-to-eat måltider, eller i nærheden af betalingskasserne.

En flaske af Barebells Fast Food er 500 ml og indeholder, afhængigt af smagsvariant, 34 gram protein, omkring 20 gram kulhydrater, 6.5 gram fiber, 19 gram fedt, samt 26 forskellige vitaminer og mineraler. Alle Fast Food varianterne er laktose- og glutenfri. Flaskerne er nemme at gribe med på farten, kræver ingen forberedelse og har lang holdbarhed.

Barebells Fast Food lanceres i Danmark d. 4 september 2023 og vil være at finde i butikker landet over.

Barebells tilbyder et stort udvalg af proteinrige alternativer til desserter, snaks og andre traditionelle on-the-go snaks – uden tilsat sukker, og uden at gå på kompromis med smag. Barebells lancerede i Sverige i 2018 og blev introduceret til det danske marked i 2018. Barebells produkterne er nu at finde på over 40 markeder. For yderligere information, besøg www.barebells.dk