Bauer Media vann Digital PR Awards

Pressmeddelande   •   Mar 08, 2018 11:24 CET

Maja Thomhave på Bauer Media tar emot pris på Digital PR Awards

Igår arrangerades Digital PR Awards av Mynewsdesk där Bauer Media vann i kategorin Kultur, Underhållning & Turism.

Motivering från Mynewsdesk:

"Med hög publiceringsfrekvens och varierande innehåll har Bauer Media etablerat sig som en expert när det gäller digital PR. Att man dessutom kan visa bra resultat gör inte valet svårare. Har lyckats lyfta fram sina olika varumärken på ett imponerande sätt"

Priset mottogs av Maja Thomhave som är Digital Communication Manager på Bauer Media.

- Jag är väldigt glad och stolt över att få ta emot det här fina priset. Vi har haft ett intensivt 2017 med en blandning av nyheter som fått internationell spridning till dagliga uppdateringar, PM’s och blogginlägg om våra stationer. Vårt nyhetsrum i Mynewsdesk har utvecklats och blivit vår viktigaste kanal för att kommunicera med våra lyssnare, medier, kunder och samarbetspartners. Den utvecklingen kommer vi fortsätta med och förhoppningsvis vinna fler fina priser även nästa år, säger Maja Thomhave Digital Communication Manager på Bauer Media AB

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="https://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.