Dominika Peczynski gästar nypremiären av Livshjulet

I intervjupodden Livshjulet träffar journalisten Anna Hegestrand välkända svenska profiler för att prata om livet och hur vi får ihop alla delarna av det. Nu lanseras Livshjulet på Podplay och i nypremiären gästar Dominika Peczynski som delar med sig mycket av hur livet är tillsammans med Anders Borg.

I första avsnittet berättar PR-kvinnan och popstjärnan Dominika Peczynski om sin önskan att vara mer diskret och har en strävan efter mer lugn i tillvaron. Hon delar med sig om livet med maken Anders Borg och om vilka utmaningar de har i sin relation.

Andra kända svenskar som gästat podden är bland andra Bianca Ingrosso, Isabella Löwengrip, Jessica Almenäs och Pernilla Wahlgren för att prata om relationer, hälsa, kärlek, karriär och andra delar som hör livshjulet till.

– Det är otroligt roligt att få relansera Livshjulet som var en omtyckt podcast av både gäster, lyssnare och media under nästan fem års tid. När jag startade podden 2013 var jag novis i poddvärlden och nu nio år senare vet jag att jag var rätt på bollen redan då. Med mina samtal om områden i livet vi alla kan relatera till, med omtyckta profiler som intresserar och inspirerar, säger Anna Hegestrand

Avsnitten släpps varje onsdag på Podplay

Om Anna

Anna
har en lång karriär som frilansjournalist för några av Sveriges största kvällstidningar och livsstilsmagasin. Idag jobbar hon som podcastkreatör och senior konsult på PR-byrån Fuze. Podcasten Livshjulet är ett resultat av Annas egen strävan efter att hitta balans och harmoni i sin tillvaro.