Jill Johnson är ny programledare på Mix Megapol

Idag får vi en ny kollega på Mix Megapol - Jill Johnson! Hon är bejublad programledare för ”Jills veranda” i SVT, men nu kommer hon också att presentera ett dagligt program på Mix Megapol.

Jag har blivit programledare på Mix Megapol”, säger Jill Johnson och fortsätter, ”jag kommer att klämma in någon skön låt av mig själv i den perfekta mixen, men också lite favoriter med andra artister”.

Jill Johnson på Mix Megapol” sänds varje vardag klockan 10, från måndag 22 maj och fram till sommaren.

Jill Johnson kommer också att vara en av artisterna på det årligen återkommande eventet Mix Megapols Guldscen, där kända artister uppträder inför en liten publik i ett intimt sammanhang. Där medverkar i år även Darin, Anders Glenmark, Orup och Niklas Strömstedt.