Mix Megapol tar hela Sverige till fjällen

Mix Megapols Fjällkalas blir större än någonsin - hela Sverige ska med, minst en familj från varje landskap. Mix Megapol sänder från Lindvallens fjällstudio den 9 – 12 februari.

Gry Forssell med vänner startar dagen med livesändning till frukost inifrån Experium. Under dagen hörs Madeleine Kihlman och Halv tre med Lotta Bromé och lagom till after ski’n tar Erik Wedberg & Sarah Mansouri över sändningarna. Utöver radiosändningar bjuds det på livemusik med Arvingarna, Marcus & Martinus och Molly Hammar, härlig skidåkning och massor av andra utomhusaktiviteter i backen.

- Mix Megapols Fjällkalas har blivit en återkommande succé för våra lyssnare och det känns fantastiskt kul att i år kunna bjuda familjer från Sveriges alla hörn till vinterns största fjällfest med artister i världsklass, säger Alexander Lindahl, produktchef Mix Megapol.

Tävlingen om att vinna platser till Mix Megapols Fjällkalas pågår just nu på Mix Megapol och nya landskapsfamiljer vinner varje dag.