Mix Megapols Fjällkalas firar 10 år!

I början av februari flyttar Mix Megapol sändningarna till Lindvallen i Sälen. För tionde gången äger Mix Megapols Fjällkalas rum och det ska förstås firas lite extra. Utöver radiosändningar bjuds det på livemusik med välkända artister, stand-up, härlig skidåkning och massor med andra utomhusaktiviteter i backen.

Gry Forssell med vänner och Mix Megapols programledare sänder live direkt från Experium, Jakob Öqvist och sonen Douglas bjuder på stand-up, och Måns Zelmerlöw, Hanna Ferm, Tusse och Idol-vinnaren Birkir Blær uppträder live.

On air pågår just nu en tävling där Mix Megapols egen Fjäll-Kjell åker Sverige runt och ställer skidor på olika ställen. Men VAR? Lyssna på Mix Megapol klockan 7 eller 16 varje vardag och svara rätt på var Fjäll-Kjell befinner sig. Priset är att få ta med familjen på Mix Megapols Fjällkalas där Mix Megapol står för hela kalaset – boende, Skipass, skidhyra, måltider och aktiviteter.

- I år håller vi tummarna för att vi ska kunna bjuda våra lyssnare på en härligt stärkande semester i fjällen. Det blir tionde gången som vi genomför Fjällkalaset tillsammans med lyssnare och samarbetspartners. Förutom all underbar skidåkning kommer vi att bjuda på livesändningar, bra artister och dessutom stand-up, men naturligtvis anpassat efter läget i februari och vi följer alla de restriktioner som gäller
, säger Alexander Lindahl, Produktchef Mix Megapol.

Mix Megapols Fjällkalas
finns på plats i Lindvallen, Sälen under perioden 10-13 februari.

OBS! Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer, alla gäster uppmanas att hålla avstånd. I samband med livemusik och andra aktiviteter kommer vaccinationsbevis efterfrågas av alla. Om smittspridningen ökar ytterligare och/eller nya restriktioner införs, kan aktiviteterna på Mix Megapols Fjällkalas komma att flyttas, ändras eller ställas in. Varje familj har eget boende, i en egen stuga, och därför kan man närvara på Mix Megapols Fjällkalas utan att vistas tillsammans med andra än sina närmaste.

• richard herrey
  • sälen
  • mix megapols fjällkalas
  • experium
  • birkir blær
  • mix megapol
  • gry forssell med vänner
  • måns zelmerlöw
  • hanna ferm
  • tusse
  • jakob öqvist

Bauer Media är det självklara mediehuset för ljudbaserad underhållning. Vi ger dig plattformen, nätverket och möjligheterna att utveckla din talang, förverkliga dina idéer och göra din röst hörd. Med vårt breda utbud underhåller vi hela Sverige, on air, online och on demand med Podplay och RadioPlay - våra plattformar för tusentals populära podcasts.

Vi är en del av Bauer Media Group, finns i åtta länder; Sverige, Norge, Danmark, Finland, Polen, Slovakien, Irland och Storbritannien och når mer än 55 miljoner lyssnare varje vecka. Vi är störst i Europa i digital och kommersiell audio. Vi skapar innehåll som når fram och låter människor uppleva ljudets kraft och möjligheter. Vi kallar det ljudeffekten.

Alexander Lindahl

Produktchef Mix Megapol 0736-00 56 68