Johan Saxne – Sveriges bästa marknadschef i byggvaruhuskategorin

I går meddelade Resumé att BAUHAUS marknadschef Johan Saxne utnämnts till Sveriges bästa marknadschef i kategorin byggvaruhus. Saxne har länge fört en långsiktig marknadsföringsstrategi som involverat mycket sponsring som gett en tydlig avkastning de senaste åren.

– BAUHAUS bedriver ett tydligt kommunikationsarbete där vi bland annat stöttar och bygger upp svensk idrott från grunden. Vårt sponsringsarbete har bidragit väldigt positivt till vårt varumärke och det ser vi resultatet av nu. Jag har ett fantastiskt team med mig som har hjälpt till att föra det här arbetet framåt och den här utmärkelsen är ett bevis på att vi har lyckats, säger Johan Saxne, marknadschef på BAUHAUS.

Johan Saxne vinner byggvaruhuskategorin i Resumés Sveriges Bästa Marknadschef med motiveringen: "En stor varumärkesbyggare som lyckats bli ännu större. Med stadigt grepp om verktyg som tv och sponsring har årets vinnare förbättrat både kännedom och förstahandsval."

För mer information, kontakta:

Johan Saxne, marknadschef BAUHAUS
Mail: jsa@bauhaus.se