Beatly på plats 12 i Deloitte's Fast 50 2019!

Nu är Fast50 avgjort där vinnarna presenterats i Deloittes Fast50 - rankingen över de 50 snabbast växande teknikbolagen i Sverige!

I Nasdaqs lokaler den 26 november presenterades vinnarna  dör Beatly hamnade på en hedrande 12:e plats med en årlig tillväxt på 2007%.

– Precis som i fjol visar årets Fast 50 på fortsatt stark tillväxt för innehållsdrivna företag, med en stor andel spelutvecklare på listan. säger Erik Olin, partner på Deloitte och ansvarig för Sweden Technology Fast 50.

Erik fortsätter:

– Att vi ser så många smarta lösningar som utvecklats av årets Fast 50-företag är ett tydligt bevis på Sveriges starka entreprenörskap och vår position som ett samhälle i digitaliseringens framkant. Vi gratulerar årets bolag till en fin utveckling, säger Erik Olin, partner på Deloitte och ansvarig för Sweden Technology Fast 50.

Beatly vill ödmjukt tacka sina fantastiska medarbetare, samarbetspartners samt kreatörer för att helt och hållet stå bakom denna utveckling.