Beijer Hockey Games till Karlstad 2024 - nu släpps biljetterna

Beijer Hockey Games till Karlstad 2024 - nu släpps biljetterna

2023 vann Tre Kronor hemmaturneringen Beijer Hockey Games, nu går laget för den andra raka vinsten och allt kommer avgöras i Karlstad 2024. Beijer Byggmaterial är laddade och kommer som tidigare år bjuda in kunder och leverantörer för att ge det absolut bästa stödet från läktaren.

– Att turnera vidare i Sverige blir roligt. Alla ska få uppleva folkfesten som Beijer Hockey Games erbjuder. I februari ska vi verkligen ge allt vi har för att leverera ett event i världsklass för våra kunder och alla hockeyfans. Beijer är stolt huvudsponsor till Svenska Ishockeyförbundet och namnsponsor till turneringen, och Beijerläktaren/Gula väggen kommer att heja fram Tre Kronor till fantastiska framgångar även denna gång, säger Elisabet Heinrich, marknadschef Beijer Byggmaterial.

Beijer Hockey Games, vilket är Sveriges hemmaturnering i Euro Hockey Tour 2023/2024, spelas 8-11 februari. Under tre matchdagar kommer Sverige mäta krafterna med Finland, Tjeckien och Schweiz.

Beijer Byggmaterial kommer under turneringen bjuda in kunder från hela landet till en fullmatad byggmässa där leverantörer visar upp de senaste nyheterna från byggbranschen.

Självklart är turneringen öppen för alla som vill se riktigt bra hockey på plats i Karlstad. Biljetterna till Beijer Hockey Games släpps fredagen den 25:e augusti klockan 10.00 och finns att köpa här:

– Beijer Hockey Games bjuder alltid på riktigt bra hockey, med många av Europas bästa spelare på plats. Att få ta det till Karlstad och Löfbergs Arena känns spännande och kul. Vi vet att det finns en gedigen hockeykultur i Karlstad och hela Värmland, så vi har stora förhoppningar om välbesökta matcher, säger Jesper Björck, Marknadsansvarig på Svenska Ishockeyförbundet

Elisabet Heinrich

Marknadschef +46 (0)75 241 10 18