Bengt Dahlgren är Årets Hedersföretag inom Employer Branding

Bengt Dahlgren är Årets Hedersföretag inom Employer Branding

Universum håller varje år sina Spring Awards där företag och personer som utmärkt sig inom Employer Branding-arbetet prisas.

Den 16:e maj hölls galan på Scandic Foresta på Lidingö och Bengt Dahlgren fick under kvällen ta emot det ärofyllda priset som Årets Hedersföretag inom Employer Branding. Vi är otroligt stolta över utmärkelsen och kommer fortsätta vårt arbete för att vara en fantastisk arbetsplats med fantastiskt engagerade medarbetare.

Agneta Lundén-Hjält, HR-chef, berättar om varför just Bengt Dahlgren fått denna utmärkelse: "Man uppmuntrar och lyssnar, man tillåter medarbetare att testa men även att misslyckas. Alla idéer är välkomna och det finns stora möjligheter att hitta sin egna alternativa karriärväg."

Bengt Dahlgren är ett av Sveriges ledande teknikkonsultföretag inom samhällsbyggnad.