Anna Selenius, Projektledare Bengt Dahlgren

Bengt Dahlgren förstärker på projektledningssidan

Bengt Dahlgren är glada att meddela att Anna Selenius nu förstärker vår projektledningssida.

Hon arbetar på Stockholmskontoret men kommer efter sommaren att "återvända hem" till Åland och fortsätta arbeta från vårt kontor i Mariehamn tillsammans med Nic Häggblom, Petter Ekman och Alexander Hermans. Anna kommer fortsätta arbeta med projekt både på Åland och i Sverige.

Anna kommer närmast från Skanska där hon arbetat som projektchef och innan dess Vectura och Locum. Hennes specialitet ligger inom sjukhusområdet och hur man driver projekt i samverkan.

Anna kommentarer det nya jobbet med orden ”Det känns fantastiskt kul att börja på Bengt Dahlgren och därmed också ges möjligheten att nu ha både Åland och Sverige som min arbetsplats”.

- Vi ser i dag ett behov av erfarna projekterings- och projektledare och hoppas, med Annas kompetens, delvis kunna fylla luckan. Vi ser också fram emot att delta i och utveckla det Åländska samhället och fastighetssektorn med ett helhetsåtagande i projekten med stöd från idé, projektledning, teknisk projektering och förvaltning, säger Nic Häggblom, Filialchef Åland och Avdelningschef VVS.

Varmt välkommen till oss på Bengt Dahlgren Anna!

Bengt Dahlgren är ett av Sveriges ledande teknikkonsultföretag inom samhällsbyggnad.