EM biljetter & resor med BE Resor

Har du inte tilldelats ​EM-biljetter så kan du känna dig lugn! BE Resor erbjuder till resor & biljetter alla matcher i EM 2020 och inte bara till Sveriges matcher. Självklart är Sveriges matcher i fokus men vi har sett stort intresse även för andra matcher. Sverige ska spela matcher i Bilbao & Dublin som redan nu väntas målas om till blå-gul städer oavsett var Sverige ska spela.

Intresset är redan rekordstort och risken är att matcherna blir slutsålda inom kort. Vi erbjuder paket med flyg, hotell & matchbiljetter samt endast matchbiljetter till dig som ordnar flyg & hotell på egen hand. Först till kvarn gäller som vanligt! Vi listar Sveriges matcher nedan. Vill du boka till någon annan match kan du klicka här.

Sommarens stora fest är EM-2020 som spelas runt om i Europa vilket gör det mer intressant för fotbollsfans. Att så många länder spelar ett EM på hemmaplan har aldrig hänt tidigare. Många har kritiserat antalet länder men bolagets VD, Kliven Issa sammanfattar det och förklarar varför han ser positivt på det.

- Vissa länder fick en lottning som gör det väldigt svårt att åka mellan städerna och länderna. Det är väldigt synd men i det stora hela tycker jag att det är positivt då man valt städer som redan har fotbollsarenor och boende för alla resenärer. På så sätt behöver man inte bygga arenor och hotell som aldrig kommer till användning efter ett mästerskap säger Kliven Issa.

• em-2020 biljetter
  • em biljetter
  • biljetter till em
  • be resor
  • fotbollsresor

BE Resor är Sveriges ledande sportresebyrå som sedan starten 2007 nischat sig på fotboll, Formel 1 & MotoGP. Här man kan antingen köpa ett färdigt paket med flyg, hotell & evenemangsbiljetter eller skräddarsy sin sportresa efter egna önskemål. Som kund kan man känna sig säker då BE Resor är Officiell biljettagent som garanterar evenemangsbiljetter oavsett vilket event man är intresserad av.

BE Resor har även ställt en garanti till Kammarkollegiet enligt resegarantilagen för att skydda sina kunder ekonomiskt. Resegarantin som är ställd är bland det högst i branschen.

Fotbollsresor
Formel 1 resor