Berg Kapell levererar PVC-lättviktsdörrar till Pacton Trailers Nederländerna

Berg Kapell har under det senaste halvåret varit i kontakt med Pacton Trailers som är en stor trailer tillverkare i Holland. Nu har vi varit och besökt dem och monterat två stycken PVC-lättviktsdörrar. Vilket Pacton Trailers anser vara en produkt som kan slå sig in i lastbilsmarknaden över hela Europa.

Pacton Trailers ser produkten som en perfekt komplettering till deras redan stora utbud av olika lösningar till trailers/lastbilar.

Vi på Berg Kapell ser framemot att starta vårt samarbete med Pacton framöver.

Berg Kapells PVC-lättviktsdörrar är en produkt som är perfekt för lastbilschauffören som gör många på-/avlastningar per dag. Det kan handla om att effektivisera tiden det tar att lasta upp till flera timmar om dagen. Vilket innebär att era chaufförer har tid med fler turer varje dag.

Om Pacton: Pacton Trailers BV designar och tillverkar trailers och semi-trailer i nära samarbete med sina kunder. Deras produkter är tillverkas efter beställning så kunden ska få precis den trailer de vill ha. Pacton är ett internationellt företag som fokuserar på produktutveckling inom vägtransporter. Med flera års erfarenhet och kunskap söker kunder tillsammans med Pacton för den optimala transportlösningen.

För mer information kontakta:

David Overall VD Berg Kapell

Telefon: 090-14 10 34 eller 0730-66 81 85