Ukrainska Nemiroff Vodka släpper två nya smaker

Ukrainska Nemiroff Vodka släpper två nya smaker

Ukrainska Nemiroff Vodka har blivit en sensation i Sverige och återfinns nu i över 180 butiker över hela landet. Med en enorm efterfrågan på fler smaker har vi nu glädjen att meddela att det har lanserats två nya spännande varianter:

Nemiroff Burning Pear & Nemiroff Cranberry. De nya smakerna introduceras som en del av den exklusiva Inked Collection. Denna samling är inspirerad av den kreativa drivkraften och energin bakom tatueringar, vilket är ett sätt för individer att uttrycka och identifiera sig själva.

Burning Pear: Ren Nemiroff Vodka, infuserad med honung från egendom, chili och färsk päron.

Wild Cranberry: Ren Nemiroff Vodka, infuserad med riktig tranbär.

Testa denna härliga drink som är framtagen av Raul Nunez:

Drink Tips- Pärondröm

• 5 cl Nemiroff Burning Pear
    • 3 cl inkokt päronjuice med vanilj
    • 2 cl lime

Båda produkterna finns att beställa på Systembolaget:

Nemiroff Flavoured Burning Pear Vodka

Art Nr: 85020