Base & Solid, skapad för badrummet – nu även med en hylla!

Beslag Design presenterar en ny produkt i badrumssortimentet Base & Solid – en hylla. Skapa en känsla av lugn i ditt badrum med hjälp av smart förvaring som håller allt snyggt och på plats. Likt alla Base & Solid-produkter har hyllan en självhäftande baksida och man behöver inte göra hål i onödan.

Beslag Design fortsätter att bredda sitt produktsortiment och kompletterar nu sitt badrumsortiment med en hylla. På hyllan har du plats att ställa ditt badrums väsentligheter och du har möjlighet att matcha och profilera detaljerna även i badrummet.

Fler färger ger fler inredningsmöjligheter

För ett år sedan presenterade Beslag Design nya, svarta produkter i badrumssortimentet Base & Solid. Den nya hyllan finns i polerat krom, mattborstat rostfritt och såklart mattsvart. Den uppdaterade färgpaletten ger ännu fler möjligheter att skapa ett harmoniskt och personligt rum.

Miljöbedömning

Den mattsvarta hyllan är precis som flera andra produkter i Base & Solid-sortimentet accepterad av Byggvarubedömningen, en förening som bedömer produkter ur ett hållbarhetsperspektiv för att minimera användningen av miljö- och hälsoskadliga ämnen i byggnader. Byggvarubedömningen för polerat krom och mattborstat rostfritt är pågående.

Beslag Design är ett branschledande familjeföretag inom beslag- och interiörprodukter sedan 1972. Målsättningen är att ligga steget före med det allra senaste och att samarbeta med miljöanpassade leverantörer. Här finns handtag, beslag, förvaring, tillbehör, ben och belysning för alla rum. Till både hem, butik, kontor, restaurang och hotell. Beslag Designs kontor och lager ligger i Båstad. Kunderna finns i både Sverige och Norden. Hitta inspiration på beslagdesign.se