Spännande samarbete inom infotainment på årets HIMSS

I år är BEST på plats i Las Vegas för en vecka av inspiration och framtidstänk inom IT och effektivisering inom vården. På plats visar vi våra senaste nyheter som på olika sätt kan effektivisera arbetsflödet inom vården och bidra till besparingar i både tid, resurser och framtida investeringar. Det är framför allt mjukvarulösningarna som dominerar men även möjligheterna till integration mellan våra och andras system.

Spännande samarbete med tyska Bewatec.

På HIMSS delar vi monter med vår samarbetspartner Bewatec som har en av marknadens bästa lösningar för infotainment för både patienter och vårdpersonal. Integrerad med deras patientterminal visar vi vår lösning för bl.a. BESTservice Call® - en differetierad kallelselösning direkt från patientterminalen.

Ihop med våra mjukvarulösningar visar vi givetvis även våra hårdvarusystem för exempelvis patientkallelse, kritiska larm och äldreboende. Tillsammans bildar detta en helhetslösning för kommunikation och integration inom vården:

BESTadapt®

Skräddarsy en totallösning för en effektivare verksamhet vad gäller både resurser och kostnader. Mjukvaran möjliggör integration med i stort sätt alla typer av system som används inom vården. Den innehåller även smarta verktyg för larmhantering, uppgiftshantering, planering, överblick och statistik m.m.

BESTmate®

Android app kopplad till BESTadapt® mjukvara. Möjliggör larmhantering direkt i personalens smartphone. Ta emot, acceptera och skicka larm var du än befinner dig. Snabbt och tydligt med fler smarta funktioner som planering, uppgiftshantering och anteckningar.

BESTinfotainment® / BESTservice Call®

Patientterminaler för underhållning, information och kommunikation. Att direkt på skärmen påkalla hjälp med en specifik önskan, som t.ex. toalett, mat, dricka, etc sparar verksamheten tid och resurser.

BEST IQ®

Ett intelligent kallelsesystem med produkter och funktioner för alla ändamål. Med sin driftsäkerhet, flexibilitet, tydlighet och smarta mjukvaror är BEST IQ® idag det marknadsledande systemet för vården i Skandinavien.

BESTcritical Response®

Med oöverträffad överblick, högsta säkerhet och smarta mjukvaror är systemet ett verkligt bra hjälpmedel på akutsjukhus. Ett hjälpmedel som kan rädda liv.

BESTsenior®

En larm- och trygghetslösning som innehåller många smarta funktioner för ökad effektivitet, överblick och säkerhet. Möjligheterna till individuell anpassning är stora och funktionerna för exakt positionering och tracking är unika på marknaden.